Search

Koenigsegg-ის 335-HP ელექტროძრავა შეიძლება მოთავსდეს თქვენს ზურგჩანთაში


ახალმა ძრავამ შეიძლება მოახდინოს რევოლუცია EV და ჰიბრიდული ჰიპერმანქანების ბაზარზე.

Koenigsegg Gemera ავტომობილს გააჩნა 1700 ცხენის ძალა. ორმაგი ტურბო დამუხტვით 2.0-ლიტრიანი სამცილინდრიანი ძრავით, სახელწოდებით Tiny Friendly Giant (TFG) სამ კომპლექსურ ელექტროძრავასთან ერთად.

Koenigsegg-ს აქვს ელექტროგადამცემი სისტემის დეტალური ასპექტები, როგორიცაა ექვსფაზიანი ინვერტორი, სახელად David.

ძრავის ზომა შედარებულია საშუალო ზომის სოდიანი სასმელის ქილასთან.

ამ ძრავის თავსატეხის შემდეგი დეტალი არის Quark E-ძრავა, ულტრა მსუბუქი, ულტრა კომპაქტური ელექტროძრავა დიდი პოტენციალით. ეს კომპაქტური დანადგარი იწონის მხოლოდ 30 კილოგრამს, ეტევა ზურგჩანთაში და გამოიმუშავებს 335 ცხენის ძალასა და 600 ჯოულის ბრუნს.

30 სანტიმეტრის სიმაღლის, 33 სანტიმეტრის სიგანისა და სულ რაღაც 11 სანტიმეტრის სიგრძის Quark ძრავა წარმოუდგენლად კომპაქტურია.


Koenigsegg-ის მიზანი Quark E-Motor-ისთვის იყო ტექნოლოგიის ისეთი ნაწილის შექმნა, რომელიც მის Gemera-ს შემცირების შემდეგ საფეხურზე გადაიყვანდა.


ავტომწარმოებელი განმარტავს, რომ მისი ძრავის საფუძველი შთაგონების წყაროა როგორც რადიალური, ასევე ღერძული ნაკადის ძრავის პრინციპებიდან, რის გამოც მან მას "რაქსიალური ნაკადის" სახელი მიანიჭა.

რადიალური და ღერძული განლაგების საუკეთესო შეჯვარებით, Quark-ს შეუძლია უზრუნველყოს საუკეთესო ბრუნვის ძალა-წონის თანაფარდობის მაჩვენებელი ინდუსტრიაში.


მაგრამ კოენიგსეგს არ სურს ინოვაცია მხოლოდ თავისთვის შეინარჩუნოს.

მას სურს შექმნას გამოსავალი, რომელიც სხვა მწარმოებლებს მისცემდა შესაძლებლობას გამოიყენონ უპირატესობები, რომლებიც მოიცავს დაბალ მასასა და მოცულობას და მაღალ ბრუნვას.

შვედური ფირმა აცხადებს, რომ ინდუსტრიები, როგორიცაა ელექტრომობილების მწარმოებლები, კოსმოსური, საზღვაო და ვერტიკალური აფრენა-დაფრენა (ანუ ვერტმფრენები) დაინტერესდებიან ამ მიმართულებით.


Quark E- ძრავას პრინციპი დაფუძნებულია მაგნეტიზმზე, მასალებზე, გაგრილებასა და შეფუთვაზე.

კვარკი არის ელემენტარული ნაწილაკის ტიპი და მატერიის ფუნდამენტური შემადგენელი.

ეს არის სახელის უკან მოტივაცია, რომელიც ეხება ერთადერთ ელემენტარულ ნაწილაკს, რომელსაც შეუძლია განიცადოს ოთხივე ფუნდამენტური ძალა.


ელექტროძრავის დიზაინის წამყვანი Dragos-Mihai Postariu განმარტავს, "Quark შექმნილია Gemera-ს დაბალი სიჩქარის დიაპაზონის გასაძლიერებლად, სადაც ეს გჭირდებათ, სასტიკი აჩქარებისთვის.

შემდეგ ICE ფოკუსირებულია მაღალი სიჩქარის დიაპაზონზე.

ეს ნიშნავს, რომ Gemera-სთვის ეფექტურობის თვალსაზრისით არის დიდი სიმძლავრის მატება, რასაც მოჰყვება უწყვეტი რეკორდული სიჩქარის 400 კმ/სთ სიჩქარის აწევა ბრუნვისა და სიმძლავრის დაკარგვის გარეშე."

ამ ფორმატის გამოყენებით, დიზაინერმა გუნდმა ასევე შეძლო შეექმნა ტექნოლოგია, რომელიც ადგენს ეტალონს შეფუთვაში.

მაგრამ Quark ძრავა ასევე საოცრად მრავალმხრივია. Gemera-ში TFG ძრავა აძლიერებს წინა ღერძს, მიუხედავად იმისა, რომ ის შუაშია დამონტაჟებული, ხოლო უკანა ძრავას ორი ელექტროძრავა ამოძრავებს.


ამ შემთხვევაში, Koenigsegg აერთიანებს "დევიდის" ინვერტორს, მის მექანიზმების კომპლექტს და ორ კვარკ ძრავას, რათა შექმნას ე.წ."ტერიერის" წამყვანი ერთეული.

სახელწოდება "ტერიერი" ძაღლის ამ სახეობის აქტიური და უშიშარი ხასიათითაა შთაგონებულიi

ბრენდი ამტკიცებს, რომ ეს მოწყობილობა კარგად არის მორგებული ელექტრომობილების სხვადასხვა აპლიკაციისთვის და მისი სახელი მომდინარეობს ძაღლის ჯიშის ენერგიული და უშიშარი ბუნებიდან.


რაც მას განსაკუთრებულს ხდის არის მისი დამოკიდებულება მხოლოდ ერთ ექვსფაზიან ინვერტორზე.

კვარკის თითოეულ ძრავას მხოლოდ სამი ფაზიდან სჭირდება ენერგიის წყარო, რაც ნიშნავს, რომ კომპონენტის ზომები და მასა მნიშვნელოვნად მცირდება.

ძრავის ზომა შედარებულია საშუალო ზომის სოდიანი სასმელის ქილასთან.

მაღალი გამომავალი შესაძლებლობების წყალობით, "ტერიერს" მხოლოდ მცირე პლანეტარული გადაცემათა კოლოფთან დაკავშირება სჭირდება.

ეს დანადგარი შასიზე დამონტაჟებულია ელასტო-ბოლტის სისტემის მეშვეობით, რაც ნიშნავს, რომ მძიმე ქვეჩარჩოები შესაძლოა წარსულის საგანი იყოს.

თითოეული ელექტროძრავა ასევე მოქმედებს დამოუკიდებლად, რაც ნიშნავს, რომ "ტერიერი" უზრუნველყოფს ბრუნვის ვექტორირების ნამდვილ შესაძლებლობებს.


წყარო: https://cutt.ly/iOJNQ0g

1,129 views0 comments